Branding Destinatie Turistica

Cercetările au relevat faptul că percepţia despre Madrid În rândul publicului mondial nu a cunoscut o Îmbunătăţire. Acest lucru a afectat investiţiile economice și sociale, domenii În care orașul făcuse progrese remarcabile În trecut. Pentru a iniţia un program de repoziţionare a orașului, Madrid a pus la punct Planul de Internationalizare Madrid 2005-2007. În 2003 orașul a dobândit recunoaștere internaţională, ca urmare a desemnării sale ca potenţial candidat pentru organizarea Jocurilor Olimpice din 2012.

Aceasta a reprezentat o poziţie ideală pentru Consiliul Local de a investi În promovarea orașului la nivel internaţional, prin mijloace de dezvoltare a unui brand turistic. Pentru a convinge publicul internaţional să descopere și să redescopere Madrid, agenţiei Landor i s-a cerut să dezvolte o poziţionare diferenţiată unică, pentru a contribui la promovarea orașului Într-un mod captivant. Marile orașe au, de obicei, o latura emoţională și sunt cunoscute pentru ceva specific, fie că ţine de arhitectură, natură, cultură, istorie, fie de alte aspecte. Brand-urile turistice tind să depășească această sferă emoţională sau a renumelui. În cazul Madridului, atracţia emoţională o reprezintă stilul de viaţă, Însă renumele său nu este la fel de puternic precum cel al orașelor comparabile cu el.

Landor a dezvoltat o identitate construită În jurul conceptului Pasiune Intensă (Focused Passion) derivat din platforma Brand Driver™, care diferenţiază puternic Madridul. Identitatea dinamică folosește cele două forme distincte ale semnului exclamării din limba spaniolă și o paletă vibrantă, inspirată din culorile schimbătoare ale cerului din Madrid. Paleta de culori Îi conferă personalitate și Îl diferenţiază de alte brand-uri. Ca parte a proiectului, Împreună cu companiile Y&R (Burson-Marsteller, Wunderman si Young&Rubicam), Landor a condus dezvoltarea unui plan de comunicare pe 3 ani, pentru a păstra Madrid-ul ca o primă opţiune În alegerea destinaţiilor de vacanţă pentru publicul-ţintă. În 2006, Madrid primea peste 7,5 milioane de vizitatori, În creștere cu 9,89% faţă de anul precedent.

brandul-baia-mare-vezi-cum-arata-noul-logo-al-orasului1344254038

Baia Mare desi nu este un oras cu potential turistic foarte mare este printer primele orase din Romania care si-a creat brand.

Prezentare Branding Destinatie Turistica AICI

Please follow and like us:
0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *