CE Oltenia târâtă în zona obscură a media

Autor: Maius DAEA

Boza în goană nebună după publicitate personală!

După ce a făcut turul televiziunilor locale într-un monolog fără substanță și fără legătură cu activitatea curenta a companiei, directorul general CE Oltenia încearcă să-și impună figura și în afara județului Gorj.

A angajat în condiții dubioase un contestat purtător de vorbe,  fost preot școlit la OTV, si patron de televiziune obscura din Craiova și l-a trimis sa aranjeze târârea companiei pe care o conduce în zone obscure ale media cu profil  fără legătura cu activitatea CE Oltenia. Asa se face ca,  în condiții greu de explicat, Complexul Energetic Oltenia apare în emisiuni de divertisment ale TVR Craiova.

Preotul Gagiu și managerul Boza încearcă să inducă  ideea că ei ar promova activitatea din Complexul Energetic Oltenia la nivel național  prin aceste prezente la televiziunea regionala, speculând împrejurarea ca o parte din emisiunile TVR Craiova sunt preluate de canalul TVR 3.

CE Oltenia pierde imagine și bani!

Angajarea lui Gagiu și prezentele lui Boza la aceste emisiuni de divertisment afectează în mod direct costurile energiei produse la CE Oltenia. Mai mult canalul  TVR3, deși post public,  nu este finanțat de la buget pentru producția de programe tv , ceea ce ne poate duce la concluzia că prezentele lui Boza în aceste emisiuni pot fi suportate tot de către Complexul Energetic Oltenia.

Pe de alta parte prezenta companiei în carul unor programe cu profil cultural și de divertisment duce activitatea economica (atât de complexă în acest domeniu al energiei) în derizoriu.

Este de subliniat că postul regional TVR Craiova are  cea mai mare parte a conținutului editorial, emisiuni de divertisment, spre deosebire de celelalte studiouri regionale din țară  unde informația și știrile  predomina.

Spre exemplu studioul TVR  Iași  a avut în 2015 un număr de 3450 ore de emisiuni informative, peste 60% din program în timp ce TVR Craiova  doar 24% majoritatea timpului fiind alocat emisiunilor de divertisment, după cum rezultă din raportul de activitate pe 2015 al TVR.

Gagiu și Boza nu știu cui se adresează

Consultând  www.arma.org.ro am constatat  ca TVR 3 nu are audiențele măsurate  cum  de altfel nici  studiourile  teritoriale. Dacă au pornit aceasta goana după publicitate, făcătorii de imagine ai CE  Oltenia ar fi putut alege canale de desene animate, gen Cartoon Network care au o audienta măsurată, și mai mare decât posturile teritoriale.

Despre precaritatea situației canalelor alese pentru imaginea CE Oltenia vorbește elocvent Raportul de activitate pe anul 2016 al TVR  :

,,Fără a şti cine este publicul şi cât de numeros este, nu ştim dacă activitatea noastră îşi atinge scopul sau nu. Ca şi canalele principale, studiourile regionale emit 24/24 fără a avea însă suficient conţinut de calitate pentru a acoperi această durată. Şi, tot ca şi canalele, studiourile produc unele emisiuni de calitate dar şi multe emisiuni bifate sau uitate în grilă deşi oamenii nu sunt interesaţi de acestea. Redefinirea rolului şi modului de lucru pentru studiourile teritoriale se află pe lista de priorităţi a anului 2017, datele fiind adunate în anul precedent.,,

Obligația de transparență înăbușită de manevrele Gagiu & Boza

Documentarea noastră, care releva târârea unei mari companii cu capital de stat în zone obscure ale media, are la baza surse deschise, publice care le stăteau la dispoziție și celor responsabili de imaginea CE Oltenia, permițându-le să evite o asociere atât de nefavorabila CE Oltenia.

În zona media din Oltenia sunt de notorietate legăturile tenebroase cu preocupări de a sifona banii publici. Așa am descoperit legătura dintre Gagiu și  Dindirică  soțul directoarei TVR Craiova.

Atât ca reprezentant al Asociației Craiova Capital Culturală Europeană, cât și ca director al Bibliotecii Județene Dolj, Dindirică a sifonat bani către televiziunea locală deținută  de Gagiu. Există deja celebrul contract de peste 70.000 lei încheiat de Asociația Craiova Capitală Culturală Europeană cu televiziunea lui Gagiu, pentru promovare în condițiile în care cea mai importantă televiziune de știri din România, Antena 3 a primit pentru promovarea aceluiași eveniment  mult mai puțini bani decât GTV. Și Biblioteca Aman din Craiova acolo unde este director Dindirică  sifonează anual bani către televiziunea prietenului sub pretextul promovării activităților instituției.

De aici se impune o întrebare: Dacă Boza și Complexul Energetic Oltenia urmează aceeași rețetă de sifonare a banilor?

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *